Keresés a termékek között:
Fontos információk:
TISZTELT LEENDŐ GÉPTULAJDONOS !
Gépek vásárlása előtt mindég jusson eszébe az alábbi jótanács.
Ha elromlik a gépe az alábbi lehetőségei lesznek
az alkatrészek beszerzésére !
Mit kaphat az alábbi helyeken vásárolt gépekhez.
NAGY ÁRÚHÁZAKTÓL:
SOHA - SEMMIT !!!
/ Kivéve idegbajt /
VASBOLTOK - MŰSZAKI ÁRÚHÁZAKTÓL:
NÉHA - VALAMIT !!!
SZAKKERESKEDŐTŐL:
LEGTÖBBSZÖR - MINDENT !!!
+ SZAKSZERŰEN BEÜZEMELT GÉPET,
SZAKTANÁCSADÁSSAL
ERDMÉNYES VÁSÁRLÁST KÍVÁNOK !
Briggs & Stratton a világ legnagyobb gyártója léghűtéses benzinmotor , elsődlegesen kültéri elektromos berendezések. A jelenlegi termelési átlagok 11000000 motor évente.
Történelem
A cég alapítása Milwaukee , Wisconsin 1908-ban és ma székhelye Wauwatosa, Wisconsin . Briggs és Stratton motorok leggyakrabban használt fűnyírók , valamint a magasnyomású mosók , elektromos generátor és számos más alkalmazás. Az eredeti öntöttvas motorok voltak híresek tartósság, de a cég sikerét követően alakították ki a fejlesztése könnyű alumínium motor 1953-ban. Az alumínium motor a tökéletes megoldás a nemrégiben feltalált rotációs fűnyíró miatt a könnyebb súly és alacsonyabb költségek mellett. A cég kifejlesztett egy jó híre során a hatvanas-hetvenes miatt független központi forgalmazók (CSD-k), olcsó alkatrészek és a jól megtervezett szolgáltatás irodalomban. A cég 1908-ban indult egy informális közötti partnerség Stephen Foster Briggs és Harold M. Stratton . Az eredeti szándék az alapítók volt, hogy autók. 1922-ben a cég rekordot állítottunk fel az autóiparban , az értékesítés a legolcsóbb autó valaha, a Briggs & Stratton Flyer (más néven a "Red Bug"), mindössze US $ 125 US 150 dollár.
Végül a cég telepedtek autóipari alkatrészek és a kis benzinmotor . Briggs vásárolt egy motor szabadalom AO Smith Company és elkezdte táplálás korai mosógépek és hűtőszekrények.A társaság ment nyilvánosságra a New York Stock Exchange 1928-ban.
A második világháború idején, Briggs és Stratton gyártott generátorok a háborús erőfeszítéseket. Egyes összetevők ezekben a generátorok és motorok készült alumínium, ami segítette a vállalat fejlessze szakértelmét használja ezt az anyagot. Ez a fejlődés, valamint a háború utáni növekedés 1950-es évek külvárosi (és gyep), segített Briggs és Stratton sikeres növekedése a 1950-es és 1960-as években.
Stephen Briggs ment vásárolni Evinrude és Johnson Outboards és indítsa el a Outboard Marine Corporation . Fredrick P. Stratton, Sr. (fia Harold Stratton) szolgált elnöke Briggs & Stratton-ben bekövetkezett haláláig 1962-ben. Fredrick P. Stratton, Jr. szolgált elnöke nyugdíjba vonulásáig, 2001-ben.
1995-ben, Briggs & Stratton eladta a gépjármű-alkatrész üzlet. Az ebből eredő cég Strattec Security Corporation .
2003-ban a cég megszerezte a fogyasztói generátor üzleti a Beacon Csoport alakult Briggs & Stratton Power Products. A Beacon csoport korábban megvásárolta a Consumer Products Division a Generac Corporation (jelenleg Generac Power Systems ) 1998-ban. 2005-ben, a vállalat hozzáadott Egyszerűség Manufacturing Inc. , Snapper, Inc , a Briggs & Stratton Power Products sor. Murray, Inc. , az egyik legnagyobb ügyfelei, összeomlott miatt a vállalat 40.000.000 $, és minimalizálni a veszteséget B & S megvásárolta a nevét, marketing jogokat és a termék design az adott társaság.
A június 4., 2008 Briggs & Stratton bejelentette, hogy a felvásárló a Victa Lawn Care vállalkozást GUD Holdings Limited Ausztráliában A $ 23.000.000.
Felvásárlások, megállapodások és közös vállalkozások
Farymann Diesel GmbH (1979-1984) - székhelyű Lampertheim (közel Mannheim ) Németországban, ez volt az első külföldi akvizíció B & S volt valaha készült, és volt egy rossz illeszkedik a vállalat elismert szakértelemmel rendelkezik nagy mennyiségű, alacsony költségű termelést. Annak ellenére, befektetés új termelési módszerek, B & S nem értette a nagyon kis mennyiségű, magasan illesztett jellege léghűtéses dízelmotor piacon. Vizsgálatát követően hozzáadása olasz Lombardini , hogy növelje jelenlétét a gázolaj piacán, valamint a sikertelen kísérlet, hogy fejlessze saját tervezésű, B & S el vereségét és értékesített a cég, hogy egy magánbefektető a minimális, hogy elkerüljék a további kötelezettségek. Mivel az energia válság nem érintette az amerikai piacon preferenciája a benzinesek, a lelkesedés alábbhagyott gyorsan vezetői szinten a dízel motorokhoz. [1] A hivatalosan befejezte megszerzése május 29-én 1979. [2]
Daihatsu Briggs & Stratton (DBS) - Annak érdekében, hogy elhárít japán verseny 1980-as években, B & S lépett 50/50 közös vállalatot a Daihatsu Motor Company Japánban. Található Shiga prefektúra (50 mérföld (80 km) Osaka , Japán), az építőiparban az akkori-57 ,000-négyzetméteres (5.300 m 2) növényvédő decemberében kezdődött 1986-ben fejeződött be április 1987. Ez a közös vállalkozás volt, méltó gyártásához függőleges és vízszintes főtengely motorok 12,5-22 LE (16 kW) a Vanguard márka. Ma az üzem foglalkoztat mintegy 100 embert, két műszakban és gyárt Vanguard V-twin motor egészen 14-36 LE (27 kW). [3]
A Mitsubishi megállapodás - A Vanguard online eredetileg a három, egyhengeres motorok és számos V-twin motor. A V-ikrek által készített DBS, eladta nagyon jól, de az egyhengeres motor modellek, eredetileg a B & S Menomonee Falls növény, nem viteldíj olyan jól. B & S szükséges megoldani ezt a problémát, így megbeszéléseket követően számos japán motorgyártók, megállapodást kötött a Mitsubishi Heavy Industries Ltd. Tokió , Japán. B & S termelt csak egyes részei a motor, míg a Mitsubishi volt a felelős a teljes termelés és szállítás. A kitöltött egyhengeres motor Vanguard szállítottak közvetlenül ügyfeleinek világszerte. B & S volt kizárólagos értékesítési jogok csak Észak-Amerikában, Európában és Ausztráliában / Új-Zéland. MHI volt kizárólagos értékesítési jogok (a saját márkanév) Malajziában, Tajvanon, Dél-Koreában és Japánban. Más országokban a két társaság versengett az azonos terméket saját márkanevük ami jelentős súrlódás, és ezzel együtt növekvő termelési költségek Japánban okozott az egyébként sikeres kapcsolat sikertelen. B & S megkezdett marketing alternatív USA készült egyhengeres motor a Vanguard márkanév 2007 elején. [4]
A Komatsu Zenoah Venture - Májusban 1987 B & S megállapodást kötött egy újabb japán cég, a végrehajtó 10 éves szerződést kötött a Komatsu Zenoah Társaság Tachikawa, Japánban. Értelmében az a szerződés, Komatsu lenne gyártását 2-ciklus , 4 LE (3 kW) motort, amely B & S vásárol és forgalmazza az Egyesült Államokban, Európában és Ausztráliában / Új-Zélandon. Said Fred Stratton, "Ez a vállalkozás nem volt sikeres, mert az emelkedő árak a jen tette a motor túl drága az USA-ban " [5]
Fejlesztések
Az alumínium motor - Ez vezették be 1953-ban, mint olyan eszközön, amelynek könnyebb súlyú motor alkalmazásokhoz, mint a rotációs fűnyíró. Ez volt a jobb öt évvel később 1958-ban bevezetésével a Kool-Furat (alumínium) és a tok-Furat (alumínium, egy öntöttvas henger bélés).
Easy-Spin indítása - Ez vezették be 1961-ben, mint azt a vágás fél erőfeszítése kézzel induló motor. Ezt váltotta fel az összes olyan kezdve minden B & S motorral, kivéve elektromos indítású rendszer. [6]
De 1982-ben, az új amerikai szövetségi biztonsági előírásokat kell minden kis motorgyártó hozzá sürgősségi elzáró kapcsol fűnyíró alkalmazások cég mérnökei rájöttek, hogy motorok az Easy-Spin-bevitel is elfogadhatatlanul nehéz újraindítani. Az Easy-Spin átkerült a kipufogó szelep, de ez a lépés be középszerű teljesítményt. Hol volt probléma, egy mechanikus kompresszió kiadás használták. A szívószelep Easy-Spin kellett továbbra is használható a B & S nagyobb motor, de aztán félretették 1997-ben esedékes új emissziós szabályozások . [7]
It is now quite common to see engines fitted with a dead man's switch to halt power immediately in the case of the operator getting injured by the tool but this varies depending on both state and international laws. Ma már elég gyakori, hogy motorral ellátott halott ember váltani , hogy megállítsák hatalom azonnal esetén az üzemeltető egyre sérült az eszközt, de ez függ mind állami, mind a nemzetközi törvényeket. On Briggs and Stratton engines, this works by applying a spring-energized band brake to the flywheel, with the engine's default state as braked. A Briggs és Stratton motorok működik alkalmazásával tavaszi feszültség zenekar fék a lendkereket, és a motor alapértelmezett állam fékezett. The operator must hold a handle to remove the engine brake, with any release of this handle causing the engine to immediately stop again. Az üzemeltetőnek rendelkeznie kell kezelni, hogy távolítsa el a motorfék, minden kiadása ennek kezelésére okozva a motort azonnal állítsa le újra.
A Sno / Gard Motor - vezették be 1966-ban, ez az innováció kizárólagosan tervezett motorok meghajtására hómarók . Előtt 1966-ban az ügyfelek a hómaró volt panasz védelmét a motor elemeinek tél. B & S találkozott igényeit ezen ügyfelek tervezésével speciális funkciókat ez a motor, mint a légi-bevitel pajzs, a kezdő kuplung pajzsot, és egy speciálisan kialakított ház, hogy fedezze a gyújtógyertya és a porlasztót, valamint biztosítja hőt az utóbbi. [ 8]
A Synchro kiegyensúlyozott motor - még be 1966-ban, ez az innováció célja az volt, mint azt, hogy megfékezze a rezgés által okozott magas RPM-és nyomaték-fűnyíró motorok, különösen a lovas fűnyírók. A design egy sor ellensúlyok ellenző crankpin. [9]
A kéthengeres motor - Ez a motor került bevezetésre 1977-ben, mint azt a versenyző B & S riválisok, különösen a japán cégek, mint a Honda , akik vágás a hagyományos B & S viteldíj termel fűnyíró motorok (és később a teljes fűnyírók). Ezek az első modellek névleges 16 LE (11,9 kW) és a lakóhelyüket elhagyni kényszerült 40 ccm (656 cc), de 1979-ben csatlakozott 42 köbhüvelyk (694 cc) modellek névleges 18 LE (13,4 kW). Az eredeti ár a 16 lóerős (12 kW) változat 70 $ alacsonyabb (US $ 228), mint egyhengeres öntöttvas változata havival azonos HP minősítés. [10]
Ipari / kereskedelmi (I / C) - Ez a sorozat a motorok, kezdetben egészen 3-18 LE (13 kW), vezette be 1979-ben B & S válasza bizonyos minőségi, kereskedelmi minőségű motor által termelt társaikkal (főleg a Japán, lásd még a kéthengeres részt fent). Ezek a motorok ilyen nagy szakítószilárdságú funkciók, mint például Stellite csapágyak, öntöttvas henger ujjú furatok és a papír légtisztítók. [11]
Briggs & Stratton HYBRID - 1980-ban, a farok végén energiaválság , Briggs és Stratton fejlesztette ki az első benzin-elektromos hibrid autó. "A hibrid" tervezte Brooks Stevens és motoros egy kéthengeres 16 LE (11,9 kW) Briggs és Stratton motorral és egy nagy elektromos akkumulátorral.
Magnetronos Elektronikus gyújtás
- Ez a szilárdtest gyújtási rendszert vezetett be, a B & S 1981-ben megszüntették a korok régi pontok és a kondenzátor beállítás, hogy már megfertőzte sok ügyfél, aki használt benzines évek óta. Ez a beállítás is elérhető retrofit készletek, de ezek csak kompatibilis a B & S külső gyújtású motorral gyártott január óta 1963. Ugyanakkor a rivális Tecumseh már tett egy kondenzátoros gyújtás beállítás 1968 óta, azok öntöttvas motor modellek, bővítette a függőleges tengelyű motorok meghajtására fűnyírók végén 1976 előtt setup jött teljes kört augusztusában 1984 minden a motor vonalak. A Magnetron valójában született a Magnavac rendszer által bevezetett B & S 1976-ban. [12]
A QUANTUM Motor - vezették be 1986-ban, ez a motor sorozatban nyújtott jobb teljesítményt, csendesebb működést és egyszerűbb indításhoz. Ez megy lesz az egyik B & S legnépszerűbb fűnyíró motorral.
A Raptor Motor - A motor, amely sok Briggs "flatheads, beleértve az I / C, a mintájára.
Az Animal Motor - Briggs "verseny módosított felső szelep versenyautó motorja alapján az állomány generátor motor.
Logo története
A Briggs & Stratton logó volt mindig árboccsúcs, de már többször változott során a vállalat 80 + év.
Pre War logók (1931-1943) - Ez a logó indult egy rombusz alakú és Olvassa Briggs & Stratton és szülővárosában, Milwaukee, WIS., USA alatta, a közepén, ez volt a szavak 4 ciklus felső árboc és a szavak benzinmotor és a kifejezés Made in USA alján árboc. Mintegy 1934 Briggs & Stratton hozzá a jobban ismert alakja a gyémánt tördeli, a központ egy banner.
Arany Logo (1948-1963) - Ez a logó volt a neve, BRIGGS & STRATTON és szülővárosában, Milwaukee, WIS., USA alatta, a közepén, ez volt a szavak 4 ciklus felső árboc és a szavak benzinmotor és kifejezés MADE IN USA alján árboc.
Arany Logo (II) (1963-1976) - Bár hasonlít a legutóbbi logó, ez már másként elrendezett szövege: A név BRIGGS & STRATTON volt írva egy új logo, azonban ez a terv is tartalmazza az lóerős minősítés felett az arany logó A fehér mezőben, a város elhelyezkedése közepén volt, mint korábban, csak ezúttal a szabadalmi számok szüntetni (ha megnézi egy matrica a termelési motor) az alsó részét az árboc. Volt néhány motor készült 1977-ig használt előzetes logót 1948-tól.
A vörös, fehér és fekete Logo (1976-napjainkig) - Ez a cég jelenlegi logót. A logót a neve BRIGGS & STRATTON, fekete betűk a fehér midsection a árboccsúcs. A szavak 4 ciklusú motor van a piros felső része az árboc és a város vonal Milwaukee, Wisconsin, USA van írva a fekete alsó része az árboc. Bár a logó nem volt sokat változott azóta, a szöveg a felső és alsó részeit az árboc eltörölték 1985-ben, bár a vállalat továbbra is használja ezt a két szakasz a vonatkozó szövegeket eredeti (piros pont) és szervizalkatrészek ( fekete mező) 1989-ig.
© 2011 Mezőgazdasági kisgépcentrum és gazdabolt